iranhormone

كارخانه داروسازي ايران هورمون در سال ۱۳۴۳ تحت نام” ايران اورگانون” در تهران به ثبت رسيد و از تاريخ ۱۳۶۰٫۴٫۶ با تغيير نام به “ايران هورمون” به فعاليت خود ادامه داده است.
 ايران هورمون يكي از مهمترين كارخانجات توليدكننده داروهاي هورموني از قبيل داروهاي موثر بر غده تيروئيد،داروهاي ضد سرطان با منشاء هورمونی، هورمونهاي جنسي، داروهاي موثر در نازائي و همچنین داروهای قلبی و عروقی، داروهای موثر بر فشارخون،آنتی دیابتیک ها، کورتيكوستروئيدها، شل کننده های عضلات و ویتامین ها در جمهوري اسلامي ايران مي باشد . 
 از آنجائيكه كنترل هاي كيفي دقيق و گوناگون در زمينه فرآورده هاي داروئي از اركان بسيار مهم توليد اين محصولات مي باشد، لذا این شرکت با بکارگیری پرسنل مجرب و متخصص و ایجاد واحد تضمین کیفیت، بابهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته دارویی اين امر مهم محقق گردیده است. كنترل هاي مرتبط از مواد اوليه شروع و تا خاتمه توليد آنها بعلاوه نظرسنجی از مشتریان پس از عرضه در بازار در رابطه با کیفیت تولیدات ادامه مي يابد . 
 از بارزترين امتيازات شركت ايران هورمون، وجود آزمايشگاه كنترل كيفي و واحد تحقيقات و نوآوري كارخانه ميباشد . در حال حاضر لابراتوار كنترل كيفي اين كارخانه موفق به اخذ گواهينامه از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي به عنوان آزمايشگاه مرجع در آزمايشات مختلف و مطالعات بيواكي والانسي با همكاري دانشگاه علوم پزشكي شهید بهشتی گرديده است .
 ايران هورمون درسالهاي اخير در جهت توسعه فعاليتهاي دارويي خود گامهاي بسيار سريع و موثري برداشته،به نحوي كه هم اكنون اين شركت به عنوان يكي از قديمي ترين شركتهاي دارويي كه علاوه برتوليدات دسته های دارویی مورد اشاره با عرضه كيفي دارو در بازارهاي داخلي و همچنين حضور در بازارهاي خارجي از جمله كشورهاي اروپايي به موفقيتهاي زيادي نائل گشته و در اين راستا قادر به دريافت گواهينامه هاي معتبري در زمينه توليدات داروئي گرديده است . 
دریافت لوح سبز ازسازمان حفاظت محیط زیست، گواهینامه ISO 9001: 2008و گواهینامه اشتهار به کیفیت از سازمان غذا و داروی کشور از دیگر دستاوردهای مهم این شرکت می باشد .
در خاتمه ذكر اين نكته لازم است كه ظرفيت توليــداسمی اقلام داروئي دراين كارخانه بشرح زير مي باشد :
۱- فرآورده هاي تزريقي آبي۴۵ ميليون عدد 
۲- فرآورده هاي تزريقي روغني۳۰ ميليون عدد 
۳- انواع قرص ۴ر۱ ميليارد عدد 
۴-  انواع قرصهاي روكشدار۲۰۰۰ ميليون عدد

آدرس سایت :  http://www.iranhormone.ir 

iranhormone

Subscribe To Newsletter

To receive special offers for our Newsletter.